Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M95a24r44i86e 44C15h11m66e73l77a34ř73o96v64á 8515896477339

V Československu bylo 15 milionů lidí. Z toho 1,5 až 1,7 mil. komunistů, to znamená že každý desátý. Když pročítám diskuse tak všichni křičí, já komunista nebyl ani v rodině jsme žádného neměli. V tom případě mi vychází že komunisti byli Rómové, Vietnamci, Řekové kteří přichazeli do Českslovenska v 60tých letech a jiní imigranti. Ale pořád schází minimálně milion komunistu. Tak nevím, nelhali nám komunisti náhodou že je jich tolik? Už vím, paní Jandová to rozlouskla. ......v součastné době můžeme poděkovat především - nyní už premiérovi - Andreji Babišovi. ;-D

+2/0
6.12.2017 15:32
Foto

M23a89r43i46e 68J49a65n53d28o69v58á 8251523965226

No vy to křičet nemůžete, na vás je hned vidět, která bije.

+2/0
6.12.2017 17:10

J29i34ř27í 33Ř32e39z72n70í84k 4892802883795

Ta čísla o poměru komunistů a celkového počtu obyvatelstva jsou ještě tristnější:

"Úplný seznam dřívějších majitelů "rudé knížky" neexistuje. Historici je evidují na 9 milionech kartotéčních lístků."

Zdroj: https://zpravy.idnes.cz/seznam-clenu-ksc-neexistuje-rudou-minulost-ukryva-archiv-s-miliony-listku-16w-/domaci.aspx?c=A110111_102046_domaci_js

Pokud abstrahujeme od předválečných členů KSČ a uvažujeme-li přibližně nově narozených ve výši 200 0000 ročně. Tedy krát 50 (1946-1989) = 10 milionů + k tomu si 15 milionů obyvatel Československa v r. 1992, tak to znamená, že z 25 milionů obyvatel, kteří žili na tomto území, tak přinejmenším každý třetí z nich byl majitelem "rudé knížky".

0/0
6.12.2017 17:17

V44o36k69o58u60n 79V27l88a71d58i54m93i31r 8902858409188

Vase matematika je uzasne. Mate muj obdiv.

+2/0
6.12.2017 17:37

J58i34ř37í 60Ř76e40z33n65í25k 4932502293575

Zkuste udělat lepší propočet. Výchozí údaje znáte.. Máte tedy z čeho vařit lepší polévku. Tomu se nebráním.

0/0
7.12.2017 6:49
Foto

P55a87v59e85l 18D90v98o98ř64á72k 5799335574740

A k tomu: každý člověk má 2 dědečky a 2 babičky. A ti byli také v partaji. Sakra, to je nějakejch komančů! Pak se divte, že generál Custer dostal na.. nakládačku. ;-D

+1/0
6.12.2017 19:36

J71i39ř10í 48Ř85e39z76n41í55k 4612282663955

Řekl bych, že v tom výpočtu jsou ti dědečkové a babičky zahrnuti, pokud se dožili r. 1946.

0/0
7.12.2017 6:51

V46o91k45o84u75n 68V23l13a66d43i44m81i94r 8412188939618

Ti Rekove prichazeli tak o 10 let driv. Ale vlastne oni neprichazeli, strana je jaksi importovala.

+1/0
6.12.2017 17:36

R56o37m29a64n 61J36e24s55c63h89k80e 9248415977665

Za Novotného bylo 2 miliony soudruhů. On se nikdo nechlubí, že byl soudruh, když nemusí. Každý extrém je špatný. Kdyby se u nás nemontoval Sovětský Svaz, tak měli komunisté okolo 10 % jak je tomu dnes. Svět se vyvíjí. Ona bájná 1.republika byla hodně drsná a pro mnoho lidi hladová. Byly velké rozdíly.

Ćlověk je založením materialista.

Pokud si myslíte něco jiného, tak akorát mniši v Indii, jejichž jediný majetek je kousek šňůrky okolo pasu jsou nematerialisté.

0/0
9.12.2017 10:04

V51á93c62l17a28v 86Š13u63l43i71s14t94a 9644657900968

bolsevik fuj na vecne casy a nikdy jinak

+2/0
6.12.2017 15:13
Foto

M67a47r93i14e 90J46a40n83d65o30v39á 8221783425876

Hezky napsáno, karma. Ale v současné době za to můžeme poděkovat především - nyní už premiérovi - Andreji Babišovi.

+4/−2
6.12.2017 14:43
Foto

Z35u45z77a40n10a 78R11ů74ž73i53č72k85o92v56á 3414585885721

Hezky napsáno. Karma R^ Už jsem se sama chystala psát....velmi se mi to celé nelíbí...tento pán je zastupitelem v našem městě - samozřejmě za komanče. Jako mlátičku ho tu známe mnoho let, od chvíle, co byly uveřejněné fotky z Palachova týdne, kde tento člověk zasahoval. Dělá se mi z toho všeho opravdu šoufl....Podíváme-li se, kdo všechno se dere do oblastí související s bezpečností našeho státu (SPD, komouši), tak mi to připadá, jako kdyby půlka národa ztratila paměť! Začínám mít čím dál silnější pocit, že se měl lidem s rudou knížkou zakázat vstup do veřejného života. Jestli se nám ta přílišná sametovost teď nevrací jako bumerang...:-(

+14/−1
6.12.2017 12:59

M91a22r76t47i93n 74B15u63s77i51d97e56a 4893830

Jistě to myslíte upřímně...ale vlastně si neuvědomujete, že ta vaše předposlední věta je nebezpečnější nežli dnešní KSČM ...že je to na úrovni staré totalitní KSČ..:-/

+1/−1
6.12.2017 14:10

J10i82ř78í 58O86l35i89v27í66k 7725298591

Dnešní KSČM ještě není nebezpečná, stejně, jako nebyla nebezpečná v např. v roce 1936. Není nebezpečná, protože ještě není u moci. Až u ní bude, bude pozdě bycha honit. A s tou předposlední větou paní Růžičkové..... Je to jako byste nechal po ulici chodit bývalého vraha a věděl byste, že jakmile bude mít příležitost, zabije znovu..... to je dilema co????

+6/0
6.12.2017 16:35

M27a60r47t36i33n 71B50u49s85i30d21e86a 4503120

Já říkám, že UŽ není nebezpečná, že to staré vidění je definitivně překonané historickým selháním toho totalitního modelu.. a to i v hlavách těch samotných komunistů. Krom toho se jedná o stranu, která se postupně a přirozeně vytrácí..

Nemám pochopení pro levicovou politiku.. ale vůbec se nebojím restaurace starého totalitního modelu.

To vaše přirovnání k vrahovi bych pozměnil na příklad, že byste bránil chodit synovi vraha po ulici, protože by také mohl někoho zabít..

+1/−1
6.12.2017 17:52

R34o46m11a59n 75J26e62s88c84h19k77e 9818705637815

Kdyby po roce 1945 nepomohl Sovětský Svaz, měli komunisté okolo 10 % jak je tomu dnes. Bohužel se to zvrtlo.

0/0
9.12.2017 10:08
Foto

P73a55v13e28l 44D56v53o25ř50á27k 5359165504960

A proč jste mu nedali pár výchovných přes ochutnávárnu?

0/0
6.12.2017 17:45

I79v70a 91P18o83l10a53s26k17o95v12a 3959384740383

Když náš známý v devadesátém roce žádal v televizi potrestání komunistů - byly v novinách články s nadpisy "Lůza promluvila". Na to nezapomenu. Dnes, kdy na objednávku zkrachovalých "demokratických" stran, které si dosud rozkrádaly stát jako dojnou krávu, se vyvolávají umělé hysterie (ten Ondráček musel mít v 89 kolem 20 let) , se to úplně rojí antikomunistickými hrdiny. Když Kalousek chtěl oficiálně vládnout s KSČM, tehdy mne mrazilo, ale nevšimla jsem si nějakého hrdinského blogu na iDnes. Když Klaus se svou klakou z ODS štvali proti antikomunistům a používali to slovo jako nadávku, opět tichý souhlas. Dnes se najednou hromadně vytahuje karta komunistických zločinců (na ubohých náhražkách - povinně narukující pohraničník a začínající policista) za jediným účelem - Dehonestace těch, co vyhráli volby. Je to falešné a účelové, ale davy slintají blahem. Proč za dosavadních desetiletí vlády ODS a ČSSD nebyl ani jediný skutečný komunistický zločinec potrestán? To Vám autore nevadilo? Komunističtí bosové z ČSSD (Jičínský apod.) nemají vadit, nebo to jsou jiní komunisté? V naší rodině padaly desetileté tresty a lidem byly rozbíjeny hlavy kladivem - proto nemohu s účelovostí Vašich argumentů po 27 letech vlády překabátěných zločinců souhlasit.

+4/−5
6.12.2017 12:59

V58á51c10l85a67v 21K73o18p67ř16i55v79a 1314590425501

Když Kalousek chtěl oficiálně vládnout s KSČM, tehdy mne mrazilo, ale nevšimla jsem si nějakého hrdinského blogu na iDnes

Lžete. Kalousek to schytal ze všech stran a stálo ho to řádný voličský propad. Někdo má paměť akvarijní rybky, koukám.

+7/−1
6.12.2017 13:07

S20t22a90n14d47a 85N72o86v63á37k 8579473176264

:-)....Ivo bezvýhradný souhlas! Ondráček byl policista, bral za to plat a skládal samozřejmě přísahu. Jenže to mnohé vymyté mozky nemohou pochopit. Na vojně a u policie se o vydaném rozkazu....NEDISKUTUJE! Bylo to prostě jeho zaměstnání ! R^R^R^

+3/−9
6.12.2017 13:59
Foto

M28i78c86h91a74e34l29a 82K84l15í62m33o12v38á 6299328665732

S "vymytými mozky" v této souvislosti raději opatrně... :-/

+6/0
6.12.2017 14:30

L54u90b83o47š 69U89l72r77i23c32h 5391630358104

Vymytý mozok má ten, čo si myslí, že pán Ondráček dostal rozkaz stať sa výkonnou složkou zvráteného režimu!

Ale nájdu sa aj takí diskutujúci, čo si myslia, že pán Ondráček dostal rozkaz vstúpiť do zločineckej organizácie (KSČ) a stať sa príslušnikom SNB.

Kto asi tak má vymytý mozok?:-/

+7/0
6.12.2017 15:05

J51a68n 36Š11u44r67c 1661252898399

Nováku, jenom vymyté mozky nemohou pochopit, že Ondráček šel k represivním složkám dobrovolně. Nikdo mu nedal žádný rozkaz aby tam vstoupil a nikdo ho také k tomu určitě nenutil. Byla to jeho svobodná volba.Chtěl perzeukovat, buzerovat a mlátit lidi a tak šel k VB. Jste vy vůbec chopen to pochopit? Asi těžko, že?

+4/0
6.12.2017 16:14

V15o98k83o61u70n 57V43l15a89d73i61m34i62r 8802188959288

A Jak se k tomu pohotovostnimu pluku dostal? On ho tam nekdo odvedl nasilim?

+5/0
6.12.2017 17:40

J95i21ř96í 52Ř30e78z62n80í43k 4112272873975

VK prohlašoval, že zpětné zrcátko nesmí zakrývat výhled, což se právě dnes děje.

+1/−2
6.12.2017 14:02

D16a38v11i54d 41K70o15r20b17a64č87k33a 3739619484275

Proč si dnes komunisté mohou dovolit to, co potenciální nacisté ne?

No, je to jednoduché - protože nacistický režim byl zničen silou. Zvnějšku. Skončil pod pásy sovětských tanků, rozpadl se pod americkými bombami. Stát, Grossdeutsches Reich. jakožto nositel režimu, byl vojensky poražen, okupován, exekutiva odstraněna a nahrazena dle vůle či rozhodnutí vítězů. Poražení nacističtí představitelé byli postaveni před soud. Vítězové měli sílu na to, aby Němcům řekli, že "nacismus dále ne, komu se to nelíbí, půjde do lochu. Uposlechnete nás, nebo vás k tomu přinutíme silou."

Tohle žádný komunistický stát nepodstoupil. Neexistuje stejně účinná síla, jež by byla analogií vítězů ve 2. sv. válce a vynutila by případnou nelegálnost komunismu. Představitelé komunistických režimů, které se poskládaly vnitřní neefektivitou a touhou lidí po svobodě, pouze vyměnili místa své působnosti.

+3/−1
6.12.2017 12:53

T15o55m92á47š 48K70u14c92h85a83ř 3297311808371

Mohli jsme je postavit mimo zákon, nebo je můžeme respektovat. Nic mezi tím není. Tedy je, diskriminace.

+3/−1
6.12.2017 12:24
Foto

M55a26r27i90e 66J32a32n17d48o46v89á 8171873555186

Můžete mi říct jediný důvod, proč bych je měla respektovat? Respektovat mohu někoho, kdo si respekt zaslouží, a to komunisté rozhodně nejsou. Tedy pro mě, vy to máte asi jinak :-/

+4/−1
6.12.2017 14:41

R56o27m23a62n 37J54e34s49c58h45k34e 9188685567515

Ve všech stranách jde o moc a peníze. Člověk je materialista. U nás se to zvrtlo po roce 1945, kdy tomu pomohl Sovětský Svaz. A zde tomu zase něco předcházelo. Jediný, kdo nám v roce 1938 chtěl pomoci byl rumunský král.

Beneš utekl jako soukromá osoba v říjnu 1938. Měl zůstat a mohl jet sám do Berlína za Adolfem.

Bohužel spravedlnost vymřela. Zabavený židovský majetek před rokem 1945 se nevrátil.

0/0
9.12.2017 10:16

M83a39r79t19i71n 16B81u94s25i94d97e17a 4553560

Komunismus už je pasé.. Zdiskreditovaný pojem. Ale je dobře, že u nás komunisté "dožívají" pod svým původním názvem. Alespoň je na ně vidět a jsou pod kontrolou.

Dnes se skutečné riziko nějakého centrálního ovládání a omezování lidských svobod prosazuje pod jinými (samozřejmě novodobě "pokrokovými") pojmy a reprezentují je jiné politické proudy a strany.

Z toho, že nějaký komunista může zastávat veřejnou funkci samozřejmě nemám. Ale v podstatě mu to umožňuje postoj "demokratických" stran... takže ani ony v tom skutečné riziko již nevidí. Jinak by postupovaly jinak (volbou "menšího zla").

+4/−4
6.12.2017 11:52

V41á81c58l83a66v 37K12o17p27ř10i10v90a 1764410305971

To se nám ten Babišismus rozrůstá. Nemůžeme za to my, ale demokratické strany, které s námi nespolupracují, jak Andrejko chce. Ti jednodušší na to naskakujou jak asiat na babettu.8-o

+8/−2
6.12.2017 11:55

J24i48ř90í 94Ř16e77z18n46í45k 4222742313975

Je to dáno tím, že se pluralitní systém nijak zvlášť neodlišuje od monopolu moci jedné strany. Pokud existují ve společnosti různorodé zájmy, tak se ten pluralismus prosadí v podobě soubojů různých frakcí. A naopak pokud existue pluralitní systém, tak platí ono Leninovo, že pouze vybíráme mez příslušníky buržoasie.

Jinak řečeno, ani despocie, ani demokracie nejsou nikdy absolutní.

+2/0
6.12.2017 12:23

M67a39r47t78i91n 27B63u74s33i11d29e49a 4753210

Tak jaké jsou možnosti?

1/ Vzít to na vědomí s tím, že je to menší zlo nežli podpořit Babiše

2/ Domluvit se s Babišem a odsunout ortodoxní komunisty jako větší zlo

3/ Požádat NATO o bratrskou pomoc...převzít moc, anulovat výsledky voleb a funkce obsadit představiteli "demokratických stran".

4/ Planě se navzájem utvrzovat v tom, že "svoboda a demokracie je v ohrožení".. případně si aktivně natisknout trička Stop Babišovi či Stop komunistům..

Je ještě nějaké řešení?

A které řešení preferují ti chytří, ti, kteří nenaskakujou na tu Babettu ?

+2/0
6.12.2017 13:37

J78a18n 80Z38i49e74g27l79e58r 1251596501628

Zasloužená karma. :-)R^

+9/−3
6.12.2017 11:36

J72a22n 47H53y61n79e19k 5594707620229

Pane Nováku, je to Váš názor a nikdo Vám ho nebere. Doopravdy jste negativně ovlivněn dnešní propagandou, že mnohdy ani nevíte o čem povídáte.

+3/−11
6.12.2017 11:22

A83l24e66x33a90n47d70e55r 39N65o39v38á64k 2838345564794

Skvěle napsáno, děkuji. Obhajoba něčeho tak odporného, jako je bolševik, komunismus, který převládá na této diskusi, ať zlehčování zvěrstev Sovětů, odváděním pozornosti stylem, "Vy zase mlátíte černochy," je plně vypovídající o mentalitě tohoto národa. Který, nejen dle postřehů některých historiků a sociologů, není schopen samostatné existence. Národ lokajů, slouhů, podržtašek, udavačů, kolaborantů, může býti jako další spolková země Německa, zemským Rakouským celkem nebo a o to tu jde, ruskou gubernií. Amorálnost národa, pokřivený charakter většiny společnosti, nabubřelý primitivismus, podrazáctví naznačuje, že bližší jsou nám Rusové.

+11/−2
6.12.2017 11:12

B86o79h31u28m51i64r 89M61a84l56ý 6672686657612

Když Ondráček dohlížel na BIS, mlčeli jste, vyčetl Topolánek soupeřům.

Ondráček byl čtyři roky členem komise pro dohled nad BIS, což je daleko závažnější

Zdroj: https://zpravy.idnes.cz/prezidentske-volby-hadka-kscm-topolanek-horacek-twitter-komise-pro-gibs-14a-/domaci.aspx?c=A171205_174728_domaci_bja

+2/0
6.12.2017 10:44

V18l54a68d53i35m17í93r 88K20o54m14á20r95e43k 5835820694368

Komunismus je jedna ze zločinných ideologií a všichni kdo se k němu hlásí by měli být kriminalizováni. Český národ (češi, moravané, chodové, slezané....) je národem lokajů a jen málo lidí se v něm najde čestných, pravdu hledajících a nezaprodaných. Proto si tzv. demokraticky volíme ZLO (a nevím co na tom systému je demokratické-ho: ničema má stejný hlas jako člověk poctivý; navíc menšina vládne většině nerovnováhou hlasů...například.). Zločinci (a hlupáci) se teď tetelí jak si při změně garnitur zase zakradou (a užijí si to). Tak prosté to je.

+3/0
6.12.2017 10:42
Foto

M38i71r89o40s92l42a59v 75M70a15c89e13k 5851735140302

Havlisté se musí zbavit zvyku uvažovat ve schématech mediálního bolševismu a naučit se respektovat demokratickou většinu.

+5/−14
6.12.2017 9:52

L82u95b40o98š 48O85t97t 3696760240414

Jediné štěstí, že soudruzi už nikdy většinu mít nebudou;-D

+6/0
6.12.2017 11:58
Foto

T67o56m77á12š 86F40l45a37š88k28a 5235745216751

Rozdíl mezi komunisty a nacisty je ten, že ti první vyhráli 2. sv. válku. Kdyby dopadla opačně, tak by se dnes slovo komunismus nesmělo pomalu ani vyslovit. V padesátých létech by na území okupované Evropy proběhly popravy a perzekuce, pak by si nacisti spočítali, že je lepší, když porobené národy makají na tom co umějí, tedy i ve svých domovinách a kleště by pomalu povolovaly. Oboje jsou to zrůdné ideologie, které si nemají co vyčítat. Ode mě karma.

+15/0
6.12.2017 2:34
Foto

A41l33e82š 30M50e27r46t91a 4232108858397

Ale pana Flaško, tomu přecen sám nevěříte, že by nacisti po vyhrané válce povolili šrouby a stali se z nich demokraté. Nacisté na rozdíl od komunistů vyhlazovali plošně celé rasy a né jen své třídní nepřátele. Začali u židů a cikánů a slované by byli nejspíše další na řadě, tedy pokud by z nich neudělali pouze otroky.

+6/−7
6.12.2017 9:01
Foto

T37o83m51á73š 30F63l77a11š90k29a 5915135126721

Ale no tak. Komunisté nelikvidovali jen své třídní nepřátele, ale celé národy. Vemte si stěhování národů na Sibiř, hladomor na Ukrajině a další "drobnosti". A taky to časem ustalo. Prostě mezi nacisty a komunisty rozdíl není.

+16/0
6.12.2017 9:17
Foto

A50l45e25š 11M68e30r29t33a 4172628248487

Pane Flaško na sibiř přestěhovali za války jen národy, které byli potenciálními spojenci Němců, stejně jako Američané internovali za války např. Japonce. Neřešení hladomoru na Ukrajině mělo pomoci zlomit ukrajinský nacionalismus, což jistě lze považovat za Stalinův zločin, ale z ideologií komunismu to nemá nic společného. Když čtete Hitlera, tak nejčastěji narazíte na slovní spojení životní prostor, vyvolená rasa, národ. Když čtete Marxe tak nejčastěji narazíte na slova jako sociální spravedlnost a rovnost. Když chce někdo s něčím srovnávat komunismus tak jedině z křesťanstvím, což již uvedl jeden z tvůrců teorie totalitarismu R. Aron, který komunismus nazval světským náboženstvím. A jak jistě víte, tak každá vírá, či náboženství se dá zneužít, což platilo v minulosti a platí to i dnes.

+1/−3
6.12.2017 12:49

V35o96k94o75u42n 76V25l57a13d60i84m25i97r 8592968209838

Doporucil bych vam vyhledat si plany na budouci usporadani evropy od kterehokoliv nacistickeho pohlavara. Pak se o Tom rozepiste.

+4/0
6.12.2017 9:52

A21l40e79x27a77n75d10e75r 21N40o64v19á13k 2768885584804

Pokud tento plán porovnáte s plány obsazení Evropy Sověty z roku 1958 zjistíte, že Hitler byl slaboduchý nedouk. Ještě mne napadlo, máte na mysli plány uspořádání Evropy vzešlé z dohody Hitlera ze Stalinem a rozdělení jejich vlivu ?

+4/0
6.12.2017 11:16

V37o80k15o25u85n 24V86l53a69d89i60m98i13r 8192338199498

Pisi o kteremkoliv nacistickem pohlavarovi. Kdybych byl konkretni a napsal jmeno toho ktereho myslim, sesypali by se na mne okamzite vsichni radobyvlastenci, co nikdy nic neprecetli.

0/0
6.12.2017 17:43

A94l31e44x30a57n30d93e98r 31N45o59v47á98k 2838945664274

Rusové přece byli s genocidou jedna ruka. Proto si Stalin s Hitlerem tak rozuměli.

+6/0
6.12.2017 11:00

J31i25ř14í 67Ř35e26z91n73í18k 4852492753185

To je ale zcela v rozporu s tím, co píše pan Flaška.

+1/−1
6.12.2017 12:25

Z31d41e10n63e80k 66M23a59r79e60k 6213269643771

bylo by zajímavé zjistit, kolik nacistů po válce zaměstnaly demokratické USA, a kolik totalitní SSSR.... pokud dekomunizovat, tak plošně a ne jednotlivce, kteří se momentálně nehodi...

+6/−1
6.12.2017 0:26

SOUTĚŽ

BR17

Dnes je trendy přehnaná korektnost, říká Viktorie Besó. O její knížku si můžete zasoutěžit zde.

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz