Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezky se to cte a clovek by rad i souhlasil .. ale ono to tak cernobile neni ... s timhle pristupem vznika vic a vic sotva prumernych, ktere to prestane brzy bavit .... ne kazdy ma talent, ale kdyby takhle premysleli a jednali vsichni, nikdy by uz nevyrostl zadny novy Jagr, Nedved, ani nikdo jiny ...... Podle me je hlavni vyvarovat se totalnim extremum a nesnazit se misto vitezstvi za kazdou cenu vychovat neprilis sebejisty sedy prumer ;-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za Váš blog. Karma.

0 0
možnosti
Foto

trošku odbočím, i když to s tím souvisí...můj kamarád učitel klavíru říká...nejhorší je, když se rodiče rozhodnou, že jejich dítě má talent:-)

1 0
možnosti
II

A ještě přidám osobní vzpomínku: dělal jsem jako malý různé sporty. Mimo jiné skoky na trampolíně, což trénoval můj táta. Na rozdíl od těch jiných sportů, kde jsme vždycky přijeli někam na závody a celou dobu jsme strávili jenom v prostoru tělocvičny/haly/stadionu, se táta vždycky staral o tom, abychom, když už se někam trmácíme, a třeba zrovna nevyhrajeme, z toho „výletu“ alespoň něco měli. Takže pokud tam bylo nějaké muzeum, zámek, hrad, přírodní zajímavost apod., vždycky se našel čas se na to podívat.

1 0
možnosti
II

Jo, viděl jsem to hlavně na tenise. Některé děti byly vlastními rodiči vystresované tak, že celý zápas odehrály plačky. Vyloženě hororový zážitek. Rv

1 0
možnosti
  • Počet článků 117
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2569x
Jsem kazatelem v Církvi bratrské, učitelem filozofie a etiky na dvou školách a především otcem dvou dětí.

Seznam rubrik