Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J43o93h17a48n 69O74l95e86j79n66í71č86e12k 5521981685

Přeháníte...

+2/−1
4.11.2015 21:45

V41á58c87l30a42v 42Š16o61b10r 5313982157490

zajímavé když vidím většinu dnešních porno videí tak první nápad jim dejde jim proboha najíst.

Co se toho týká stejně tak absolutně stejně škodlivé je když jsou děti vystaveny těm "romatickým telenovelám" typu Esmeralda, Ružová zahrada a podobné...

to je jenom extrémní opak porna... jsou li děti vystaveny obému tak se to nějak vyrovná.

+3/−1
4.11.2015 21:06

R23o36b19e25r55t 24T50r17o52š37k12a 6269660568599

Přesně a srozumitelně podané.Není v pořádku,aby malé děti (ale i dospívající) měli neomezený přístup k pornografii.Už z pohledu zdravého rozumu pornografie musí dítě pokřivovat.Plně souhlasím.R^

+4/−2
4.11.2015 19:15

V72l59a89d64i33m78í23r 85H90r50u10b60ý 4107863684539

No jo. Když on zdravý rozu je - zcela obecně - pokaždé trochu (nebo hodně) jiný.

0/0
4.11.2015 22:24

R95i80c40h52a44r77d 85N96o83v28a72k 8888306851132

pane kolego, deti jsou od mala vychovavany v povinnych statnich skolach k homosexualite, ze se mohou seznamit s tim, ze existuje i sex mezi muzem a zenou pro ne skodlive nijak neni.

+1/−1
4.11.2015 18:02
Foto

M75i84l56o87š 50F41. 43P81e69c10h50a27r 3743551620495

Sice plně souhlasím s autorem, ale za svůj trpkovtipný bonmot si bez jakékoli ironie zasloužíte jedno bezvýznamné plus. Máte ho.

0/0
4.11.2015 21:32

J30a82r82o15s44l35a14v 25K94v73a92p80i14l 9166346644153

Jak tady někdo může pochybovat o tom, že porno dětem škodí? Jestli škodí dospělým, je otázka, asi jak komu. Také se lze ptát, kdy v tomto směru dítě přestává být dítětem. Ohledně pornografie by měla být výraznější úloha rodičů, aby dětem jasně vysvětlili, že to je hrané, hodně zkreslené, že takto sexuální vztahy v reálu neprobíhají.

+5/−2
4.11.2015 17:38
Foto

M47a33r75t53i97n 28B22r62a98u69n 2524937591219

Jednoduše. Protože neškodí. Není pro ně vhodné, ale to neznamená že škodí. Jak asi mohou rodiče dětem vysvětlit, že je to zkreslené a hrané, když na druhou stranu všichni chceme aby děti k pornu neměli přístup? Co ti rodiče tedy mají vysvětlovat?

Nebylo by lépe, aby se spíše vysvětlovalo, že přemíra násilí v počítačových hrách a filmech s přístupností pro děti, je škodlivá. Je zajímavé, že zástupci církve často vypíchnou porno a nahotu jako škodlivost. O brutalitě a násilí, která se na naše potomky valí ze všech možných stran ale nikdo neřekne ani slovo.

+3/−3
4.11.2015 17:56

J92a75r48o62s77l62a74v 84K22v37a31p86i94l 9316646704513

Jak chcete zamezit dětem v přístupu k pornu? Snad vám je jasné, že když někdo něco che, neznamená to ještě, že toho také dosáhne. Myslím, že autor článku docela srozumitelně vysvětlil, jak porno škodí. Vy tvrdíte, že ne, ale o co své tvrzení opíráte?

K druhému vašemu odstavci napíšu jen, že o tom tu řeč není. Nesnažte se debatu rozmělňovat a odvádět jinam, když tedy se mnou chcete debatovat.

+1/−1
4.11.2015 18:14
Foto

M45a64r61t31i44n 62B50r59a35u64n 2284277341779

To je prave chyba ze o tom diskuse neni. A o co opiram sva tvrzeni? Polozte si otazku. Kolik deti je leceno s psychickymi poruchami pote co videli soulozici lidi a kolik deti a mladistvych vykazuje znamkycynismu a neucty k zivotu, coz je dusledek vsudypritomneho nasili? A pokud mohu poprosit nerikejte mi co mam psat a co ne .Ja svuj nazor budu vyjadrovat podle sveho uvazeni a ne podle toho jestli se to nekomu libi ci ne

+4/−1
4.11.2015 19:52

J83a93r22o14s51l73a98v 31K17v76a18p47i82l 9306426824293

Nečtete pořádně. Byla tam věta, když tedy se mnou chcete debatovat. Já o vašem tématu všudypřítomného násilí debatovat nechci, na což mám právo, nemyslíte. Vlastně jsem s vámi debatovat nechtěl vůbec. Vy jste reagoval na mou poznámku. Vzpomínáte? Jinak si myslím, že ani vy nevíte, kolik dětí se léčí na psychické poruchy vzniklé jako následek sledování tvrdého porna. Naopak se myslím, že to s tím cynismem a neúctou k životu u mladistvých přeháníte. Asi tak stejně jako ten pán se strašením pornem, pod jehož článkem diskutujeme.

0/−3
4.11.2015 22:01
Foto

M50a75r37t33i83n 28B19r58a23u96n 2134517971569

Máte pravdu, nevím. Snad jednotky, desítky? I kdyby celosvětově stovky, tak to není nic proti tomu, jakým nebezpečím je vlna násilí v počítačových hrách. A vůbec nechci nic rozmělňovat. Podstatou tohoto článku, jak to chápu já, je ohrožení dětí. Pokud je mi známo, shlédnutá soulož ještě nikoho nepřiměla k tomu, aby vzal sekyru, nůž nebo jinou zbraň a šel zabíjet. A psychická porucha následkem sledování tvrdého porna. Umíte definovat co je to tvrdé porno? Umíte vůbec definovat porno? Přiznám se, že já ne. Vzpomínám si, že když byl natočen film Bilitis, či Emanuella, v časopisu KINO, který za bolševika o filmech psal, se objevila jedna nebo dvě zmínky a obě tyto filmy označovaly za pornografii. Stejně tak byl označován časopis Playboy. V roce 85 nebo tak nějak, policie rozprášila natáčení filmu režiséra Juraje Herze Straka v hrsti, protože prý se jednalo o pornografii. No a pár let zpět, v Německu, měla velké problémy paní Věra Chytilová, když během natáčení filmu Vyhnání z ráje, byl štáb zadržen policii na základě podezření že natáčejí dětské pedofilní porno. Checht, s Bolkem Polívkou v hlavní roli.

No a na začátku století 20. bylo za těžkou pornografii označováno nahé ženské stehno, nemluvě o prsou.

Takže, pokud chceme strašit někoho něčím, pak musíme nejprve přesně definovat, čím strašíme. Za sebe mohu uvést, že jednoznačně nevěřím, že erotika, sex či, když připustím termín pornografie, může jakkoliv negativně ovlivnit psychický vývoj dítěte. Určitě ne v rodině, která žije v 21 století a nikoliv podle středověkých zásad. Nahota a sex neodmyslitelně k našemu životu patří. Neznamená to, že budu sex dětem vnucovat a volat je k obrazovce kdykoliv se na ní objeví. Nebudu jím ale říkat, že porno je něco škodlivého. Na druhou stranu ovšem, dnešní náctiletí o tento druh umění nemají nejmenší zájem. Nahotinky je nevzruší. Krev a lítající vnitřnosti ovšem ano. A to není moc povzbudivé.

.

0/0
4.11.2015 23:58

D67a86v58i47d 92N81o27v22á96k 7529244576848

Zde jsou některé studie - www.yourbrainonporn.com, www.fightthenewdrug.org, www.rebootnation.org

0/0
5.11.2015 10:41
Foto

M22a96r78t30i26n 52B44r77a51u95n 2544987741139

Hodně mi to připomíná jehovistické vymývání mozků. Reboot nation. To není relevantní studie. Je to jen prázdné tlachání.

0/0
5.11.2015 17:33
Foto

M55a37r76t95i78n 18B29r50a59u34n 2814497101129

Váš názor by možná měl opodstatnění někdy na začátku minulého století, kdy dokonce lidé věřili, že když bude muž onanovat, tak mu vyschne mícha. Dnes každý rozumně uvažující člověk ví, že pornografie nepřináší žádné ohrožení nejen pro dospělého, ale ani pro dospívajícího jedince a ani pro dítě. Škody na vývoji  a na duši jsou nesmyslem.

0/−5
4.11.2015 17:08

M37a77r84t19i35n 43K95a60v44k75a 4866981632782

Ale nejsou. Jsou to právě psychologové a sexuologové, kdo varují před pornografií. Dokonce jsou už i dnes léčebny pro lidi závislé na pornu, sexuologové mluví o rozvodech, kdy díky pornu muž, či žena, nebyli schopni normálního partnerského sexu apod.

+8/−3
4.11.2015 17:11

V26l89a14d47i27m78í70r 83H30r55u44b49ý 4647713464549

Závislost samozřejmě existuje - na drogách, jako na automatech, na PC jako takovém stejně, jako na některých jeho programech (tu hrách, tu pornografii).

   Sexuologové varují pořád a před lecčím. Kdysi dvě dámy, soudní znalkyně tvrdily, že dítě nemůže vidět nahé tělo, neboť začně okamžitě hysterčit. Na moji otázku, čím to, že jsem u Severního moře viděl stovky dětí na KFF plážích bez hysterie neodpověděly.

  Nebudu psát o 'nezbytnosti' po porodu oddělit matku od dítěte, neb je to pro oba vhodné (30., 40. a 50. léta), schvalovanou více než devíti lékaři z deseti.

  Nechci vzpomínat na naše hrátky na doktory (od druhé třídy?), o tom, že jsme rozuměli dobrým vtipům někdy v šestce, sedmičce (ač jsme si podle odborníků měli ještě dlouho myslet, že je máme jen na čůrání).

  Aby bylo jasno: netvrdím, že máme dětem umožňovat a usnadňovat sledování pornografie. Jen nemíním sdílet onu "odbornou" hysterii (přičemž odbornost je dána zejména pouze současným kulturním nátěrem).

   Nechte si někdy vyprávět od pamětníků (pokud ještě žijí) příhody s pastvy (desetiletých pasáčků).  A pořád jsme se rozmnožovali.

+4/0
4.11.2015 17:28
Foto

M47a75r51t41i49n 72B20r45a72u41n 2164937921109

Ono jde taky o to, kdo tu odbornou diskusi vede a kdo jsou ti sexuologové, kteří před pornem varují. Většinou se jedná o odborníky, velice silně svázané s křesťanským pohledem. Souhlasím že existuje závislost na pornu, jen by mne zajímalo, jaké je u této závislosti procento postižených. Nevěřím že bude vysoké a ta výše bude asi záležet na tom, zda dotyčný je osamělý. Rozhodně ale ta závislost nevznikne na tom, že jako dítě uvidím nějaké péčko.

0/0
4.11.2015 17:51

M19a78r53t50i33n 69K30a43v32k30a 4406521572382

Budete se divit, ale většina těch sexuologů křesťané nejsou. Ostatně mezi sexuology najdete velice málo křesťanů. Víte, závislost na pornu nevzniká tím, že dítě zhlédne jedno porno. To může, a nemusí., poškodit psychiku dítěte. Závislost na pornu vzniká jeho dostupností a možností nahradit sexuální život představami, nezávislými na životě.

+2/0
4.11.2015 19:04

V73l85a78d34i24m89í37r 20H57r31u38b52ý 4787673744849

Souhlasím. Vzniká stejně u dítěte 10letého jako 15letého (které může mít sex vpodstatě ve všech formách) 18letého a 50letého.

+1/0
4.11.2015 21:43

V72l76a90d29i46m64í94r 23H47r76u33b14ý 4527303114959

Myslím, že oba - jinými slovy - píšeme totéž.

0/0
4.11.2015 21:40
Foto

M25i81l70o86š 61F81. 78P13e72c97h31a31r 3213801890615

Dejte své malé dítě na výchovu islámským teroristům a pak si popovídejme o tom, jestli jsou škody na duši nesmyslem. Jistě, užívám extrémní nadsázky, ale snad to alespoň trochu může ilustrovat váš omyl o nemožnosti poškodit duši výchovou. Viz též diskuse pánů Kavky a Hrubého pod tímto vaším postem.

0/0
4.11.2015 21:35

V68l46a57d63i61m37í91r 18H89r64u85b47ý 4657333674369

To větu o nesmyslu jste ovšem měl číst v kontextu. Pak byste rozuměl, že je to nesmyslem v případě porna. (Teď se nepřu, zda je to nesmysl či nikolv. Jen poukazuji na nesmyslnost Vašeho přirovnání.)

0/0
4.11.2015 21:46
Foto

M30i41l37o96š 95F87. 33P90e96c86h56a47r 3423721120665

Jednak ten kontext nezazněl ëxplicitně (i když mě ta možnost napadla), jednak ho pan Braun nijak argumentačně nepodpořil.

0/0
4.11.2015 22:05
Foto

M85a71r44t15i72n 46B44r86a88u62n 2954957941419

Proč bych měl opakovat něco, co je každému jasné už z názvu článku. Já tady nediskutuju o islámské výchově ani o poškození duše. Diskuse se vede o vlivu pornografie na vývoj dítěte.

0/0
5.11.2015 0:01

V47l49a40d94i11m78í52r 91H65r79u23b65ý 4657733804539

..... kontext a explicitní vyjádření jsou dvě odlišné věci.  Z kontextu znamená současně "ač to není explicitně uvedeno". Kdyby to totiž bylo explicitně uvedeno, netřeba posuzovat kontext.

0/0
5.11.2015 17:26

D74a26v62i28d 60N93o87v61á63k 7839964506188

Tak to je hluboký... a kde je v článku nějaké slovo o církvi?

+2/0
4.11.2015 16:50
Foto

M43i90l36o94š 64F49. 17P17e47c71h32a24r 3933151640905

Proč by mělo být? Proto, že je auto kazatelem? 8-o

+1/−1
4.11.2015 16:58
Foto

F70r16a44n86t79i43š76e80k 53K60š77í41r 2279816125

Dříve když lidé žili  natísnění v nuzných podmínkách, setkávaly se děti se sexem velmi reálně a od mala.  Ať si každá rodina organizuje svůj život jak chce.  Církev pak ať se stará o duši a vykašle se na naše těla.

+3/−2
4.11.2015 16:41
Foto

M83i31l88o86š 70F11. 34P73e46c37h53a39r 3143661870335

1) Setkává se se sexem reálně. V pornografii nereálně.

2) Dokážete oddělit duši od těla? Když se budete dejme tomu přejídat, opíjet, chovat promiskuitně … vážně si myslíte, že to nebude mít na vaši duši vliv?

3) Stará se (kterákoli) církev o vaše tělo?

+2/0
4.11.2015 17:00

M56i13r36e43k 72P55i21n92k28a83s 7952551387166

To je pravda. Pochopily tak, že sex patří do manželství nebo aspoň trvalého vztahu.

A pokud rodiče svým nezletilým dětem dovolí brát drogy, pít alkohol nebo ještě něco horšího, je to také jen jejich záležitost? Rv

+1/0
4.11.2015 17:05

V54l50a22d19i83m74í14r 45H78r45u42b97ý 4597363134729

Pane Pinkasi, v čelednících šukali sezdaní i nesezdaní. V chlívech sedlák s děvečkou (nebojte - děti vidí vše).

0/0
4.11.2015 17:30

D83a23v54i67d 21N74o76v92á52k 7279374276188

Pane Hrubý, ale v článek nehodnotí jak to vypadalo dříve. Každá doba měla něco. Píšu o sexualitě a za sexualitu nepovažuji ani "šukání v čelednících", ani pornografii. To je výměna tělních kapalin, na chvíli spojená s někdy fajn pocitem, nic víc. A věřte mi - s devastujícími následky pornografie a sexuality spojené s násilím, hrubostí, sexuality odtržené od vztahu, ztrátou intimity se setkávám v poradně často. Jsou to smutné příběhy, moc smutné a rád bych, aby alespoň některé děti poznali něco jiného než to, co se jim předkládá jako normální - právě i skrze porno.

+3/0
4.11.2015 17:45

V31l97a88d90i56m13í57r 64H21r33u89b11ý 4747953844899

A doprčic. Co je tedy sexualita?

("sexualita:

aktivita týkající se pohlaví (sexu), pohlavní život. Též pohlavní diferenciace v určitém směru, mužském (samčím) nebo ženském (samičím). Rozlišuje se diferenciace genetická (srov. chromozomy X a Y, gonozomy), morfologická a psychologická. Odchylkou od normální s. je např. homosexualita [sex]"  - Google, Velký lékařský slovník)

0/0
4.11.2015 21:51

D54a69v40i27d 30N31o40v94á54k 7979184976218

Tato definice vůbec nepočítá s tím, že člověk má něco jako city, ducha, emoce tedy jaksi vnitřní Já. Bez toho je sex ponizen na animalni úroveň....

0/0
6.11.2015 7:34

M91i61r17e24k 89P38i37n23k80a66s 7602791527726

Nevím jak u vás. Co dohlédnu ve svém rodu, o ničem takovém nevím. Žádné nemanželské dítě, žádný potrat.

+1/0
4.11.2015 18:17

V89l64a65d45i77m91í13r 96H56r96u98b86ý 4987673924469

Jo - oni to rodiče vykládali na potkání!!!  Zejména svým potomkům.

Ale budiž. Proto, že to nebylo v minidílečku národa, jakým Váš "rod"  bezesporu je, neznamená to, že to neexistovalo, a to dokonce všeobecně.

0/0
4.11.2015 21:53

M57a94r59t53i28n 71K81a86v84k67a 4566751722122

Setkávali se s ní přirozeně a nikoli jako mediálním návodem. Ono nejde jen o pornografii jako takovou, ale třeba stačí taková Oněnka na idnes a její sexuální rubrika. Nemáš milence? Nejsi in, nemáš vibrátor, nejsi in. Od toho je jen krůček k pornografii a nezávaznému sexuálnímu chování. 

Ani dříve v nuzných podmínkách se lide neoddávali sexu před svými dětmi. Máte trochu divné představy. Skutečnost je taková, že právě v těch nuzných podmínkách převažoval také přirozený stud a ochrana intimity, což bylo opakem toho co se dělo v bohatých vrstvách, i když , spíše by bylo lepší napsat ve zbohatlických vrstvách. 

Církev se stará o duší, nemějte strach. Jenomže tělo je takové jaká je duše člověka.

+4/0
4.11.2015 17:09
Foto

M78i47l76o58š 50F40. 87P61e39c15h17a94r 3143201250125

A to Oněnka není primárně pro děti; bohatě stačí časopisy pro teenagery, alespoň co jsem měl před lety možnost nahlédnout.

0/0
4.11.2015 21:38

V38l69a29d43i19m65í29r 98H53r27u81b78ý 4607203444379

Aha. A jak to dělali v čelednících, v pastouškách?  Kolik místností měl domek (a domkář už byl "střední třídou" vesnice). Jděte se podívat do skanzenů, jak lidé bydleli.  Znáte původní byty např. v Karlíně či Libni?  Ano - ty byty s pavlačí a hajzlíkem na pavlači.  Pokud měly (menšina) kuchyň, byla malinká. Vše, úplně vše, se odbývalo v sednici.

0/0
4.11.2015 21:58

M33i54r27e60k 20P50i26n62k58a94s 7642541457336

Jasné, srozumitelné, výborné. R^

+4/0
4.11.2015 16:25

V66l71a70d81i38m86í55r 39H92r23u28b77ý 4147333574189

A hlavně v mnoha údajích nepravdivé.

0/−1
4.11.2015 17:30
Foto

M11i29l69o79š 70F59. 91P63e91c87h52a66r 3843231100745

Konkrétně?

+1/0
4.11.2015 21:39



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.