Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P15e66t55r 31N43o31v47á61k 8675809250

je v haji ze po prevratu ci jak se tomu rika

udelalo ukrainske vedeni nekolik chybnych kroku ;-€

 

Ukrajinský poslanec, Alexandr Briginec, napsal na Facebooku, že polanci sbírají podpisy pod podání k Ústavnímu soudu, ve kterém poukazují na to, že tzv. jazykový zákon porušuje ukrajinskou Ústavu...

 

http://glagol.in.ua/2014/06/05/deputatyi-verhovnoy-radyi-opyat-pyitayutsya-otmenit-yazyikovoy-zakon/

;-€

0/0
28.10.2014 0:36

P91e28t62r 22B92r98o48d81s53k78ý 5186113145929

...... máte jasno aj bez Ottova slovníku naučnéhoR^

(stupidity v diskusi nemíním komentovat, ztráta času)

+1/0
29.8.2014 23:03

T46o90n18d70a 91H42e27j97l44í32k 1408623709677

Kdyby NATO furt jen neobviňovalo, ale naopak se s Ruskem dohodlo na společné mírové misi proti Kyjevským agresorům ( i když si teď říkají vláda) pod vedením OSN, tak by nebyli mrtví, byly by referenda, nové volby (které stále do parlamentu nejsou, i když vláda jaksi neexistuje), stát by se možná rozdělil, možná ne, ale šlo by to v klidu a míru.....

Nicméně tak to momentálně není, vášně jsou rozdmýchány a dobrovolně spolu ty národy na Ukrajině již žít nebudou. Budete půlku státu držet násilím? Bude někdo tolerovat pokračující záškodnické akce jedné stran proti druhé? 

Proč naše republika neprosazuje a nepomáhá v dosažení cílů daných národností, tedy nenechat se ovládat naprosto někým odlišným z druhé strany země? Proč nepodporuje nenásilnou federalizaci, klidně rozdělení.....my s tím zkušenosti máme....a po letech můžeme říct - dobře jsme udělali, že jsme se rozdělili tak, jak to bylo....nenastaly žádné vášně ani boje, naše dva národy teď vedle sebe žijí jako dobří přátelé.....

Místo toho podporujeme přesný opak. Ale bohužel naši politici jsou ovládáni ze Západu, naši běžní lidé to ještě vítají.....Hlavně, že máme nového "třídního" nepřítele.....a přitom začátek tisíciletí až na skoro každodenní agrese USA vypadal tak mírumilovně....;-(

+2/−4
29.8.2014 22:52

J68a42n 83P91a91v14e28l 8443202358886

Tohle nechceme, protože to je přesně důvod, proč Putin nepokoje vyvolal a čeho chce dosáhnout. Nechceme to ne proto, že bychom chtěli panu Putinovi dělat naschvály, ale z principu, protože cizí země se nepřepadávají a nezabírá se jim území.

+2/0
29.8.2014 23:38

T47o97n61d31a 24H95e65j51l38í95k 1408393909757

Takže z principu necháte zabít pár desítek tisíc lidí a pár milionům zničíte dům, živobytí a klidný život? Pardon, ale asi s Vámi nesdílím některé principy... :)

0/−1
30.8.2014 0:26

J48a96n 93P83a40v81e39l 8373802238206

To nesdílíte. Někteří lidé mají páteř je fyzicky, jiní i morálně.

Lidé si morální páteř nevybudovali jen tak z prde, ehm, ze zadku. Jde o to, že když máte morální páteř, jste ochoten nést dočasné nepohodlí za cenu, že odvrátíte pohromu o dost větší v budoucnosti. V tomto případě, když Evropané ukáží že mají páteř, sice to odnese několik milionů civilistů prodloužením utrpení které vyvolala Moskva, ale dalších stovky milionů budou v bezpečí, protože potenciální agresoři (ano, čtěte Rusko) zalezou do boudy.

+3/0
30.8.2014 0:43

T94o26n18d98a 73H11e80j81l80í53k 1438643759307

Osobně si myslím, že Váš postup by sice poslal do boudy Moskvu, ale vybudoval opět agresory na druhé straně. Dokud se obě strany nebudou chtít na věcech dohadovat a dělat kompromisy, tak vždy ten, kdo zrovna bude mít navrch, toho druhého kousne. Jenže jak je to naučit?

0/−2
30.8.2014 0:52

J35a73n 21P42a70v38e13l 8913262528166

Ono pořád platí, chceš-li mír, připravuj se na válku. Jestliže někdo chce mít mír, musí ukázat zuby a musí přesvědčit oponenta, že je ochoten je použít. Jakmile tohoto dosáhneme, můžeme s Ruskem jednat jako rovný s rovným. Takže ano, všechno směřuje k jednání a rozumnému kompromisu. Ale kompromisu rozumného pro obě strany můžeme dosáhnout pouze v případě, že budeme vnímáni jako rovnocená strana.

+1/0
30.8.2014 10:09

J94i59ř56í 19Ř31e15z41n27í62k 4142172273945

Ano, ale současně je nutno mávat olivovou ratolestí nad hlavou.

0/0
30.8.2014 10:10

B68e76d75ř78i56c81h 94D46v73o17ř97á74k 2452418246174

O své morálce byl určitě přesvědčen i Hitler. Budoval taky ideální společnost.Současná Ukrajina je velmi umělý výtvor odpovídající závěrům II.sv.války. Ve své podstatě by se měla rozdělit nejméně na 5 oddělených států,které se zase mohou dobrovolně nějak s někým propojit. Něco jako u nás oddělení Slovenska a nové spojení v rámci EU. Jen mi se nyní chováme jako pitomci a chceme něco oproti EU získat. Bohužel máme takovou vládu a prezidenta,kterou si zasloužíme.To je ta základní pravda.Speciálně prezident se opravdu vybarvuje výtečně.

0/0
30.8.2014 10:26

J89i58ř27í 43Ř15e59z30n14í28k 4272402513355

aplikujte ty své poučky na Islámský stát, Libyi atd.

0/0
30.8.2014 10:09

P92e88t29r 18V61y60s84o73č35a19n 7608300300396

A přesně tento názor zastává většina národa:-)

+1/−3
29.8.2014 23:47

L93a17d56i58s55l46a24v 54N82á95d73v58o53r94n75í72k 6414845137326

..vy si doma říkáte .."ty většino"...???

0/0
30.8.2014 6:56

D33a97v67i81d 63N10o75v84á63k 7499664226848

No já bych řekl, že běžní občané jsou spíše půl napůl - soudě dle rozdělení bloggerů tak lehce převyšuje pozitivní vztah k Rusku;-)  a odpor k Americe.

0/0
31.8.2014 17:23

P30e36t95r 70V68y84s15o21č47a16n 7328430120176

Nemyslím, že obyvatelé Krymu mají takto zvrhlé uvažování. Jsou v klidu a udělali jen dobře, že se v referendu připojili k Rusku. Navíc ve světle toho bombardování a devastace měst... :-)

+2/−5
29.8.2014 19:34
Foto

M88a97r62t76i74n 27P96e15š94e49k 7741938544695

Krymští Tataři taky?  Např. na západní Ukrajině, také žádné bombardování ani destrukce není.

+1/0
29.8.2014 21:55

P39e90t42r 39V60y73s32o68č78a11n 7718100970216

To ne, zato tam verbují mladé chlapce do nesmyslných bojů proti vlastním obyvatelům východu země.

+1/−3
29.8.2014 22:17
Foto

M85a90r44t47i61n 91P86e85š11e71k 7901948864255

Dobře, když myslíte a co odpověď na mojí otázku?

0/0
29.8.2014 22:19

J40a55n 95P74a39v45e80l 8563732928826

JJ, obyvatelé Krymu jsou teď šťastní z přílivu nových turistů ;-D

+1/0
29.8.2014 23:37

P38e84t29r 29V60y15s74o29č85a29n 7138150370426

Nemyslím, že by se to dalo nazvat štěstím, ale když vidí, co se děje nedaleko, jsou jistě rádi i za ten křehký mír.

0/−1
29.8.2014 23:45
Foto

P61a81v53e89l 69D47v65o85ř16á37k 5329155954700

Jedno řešení se ale nabízí. Ruští oligarchové už cítí průvan v peněženkách, a obávají se, že bude ještě hůře. Pokud by skutečně Ukrajina padla do spárů Kremlu, znamenalo by to mnohem větší blokádu RF - ne-li rovnou železnou oponu. Nehledě na silný partyzánský odboj. Tudíž lze očekávat, že Putin bude pomocí zákulisních intrik odsunut.

Nepůjde-li to po dobrém, zaplatí někdo Šakalovi. Když to šlo v Americe...

+3/−1
29.8.2014 19:33

R61a39d38i27m 51M63l32y17n66a66ř49í66k 8263742114958

Vy jste nemocný?

0/−3
29.8.2014 21:23

J37a50n 68C42h76r62á37s66t13e54k 7276511772903

Spíše zlý, nenávistný a toužící po něčí smrti.

+1/−2
29.8.2014 21:36

R95a54d18i13m 66M55l89y84n62a72ř19í54k 8253852494138

Chce-li někdo vraždit někoho, koho vůbec nezná, tak je to nebezpečný šílenec.

0/−2
29.8.2014 21:39

J31a89n 84C20h10r81á46s63t93e98k 7126711242953

Vlastně máte pravdu. Tihle chudáci si tímto zcela zřejmě léčí nějaké své vlastní komplexy a životní neúspěchy, prohry. V určitých situacích mohou být i společnosti nebezpeční.

0/−3
29.8.2014 22:37

J46a80r39a 74R70a94n57k 1221186549161

News for satellite pictures

Kremlin: Satellite Images of Russian Troops From 'Computer ...

NBCNews.com ‎- 3 hours ago

Digital GlobeRussian military units moving in a convoy formation with self-propelled artillery in Ukraine, in this satellite image captured on Aug.

WorldView-3 Satellite Delivers First Super-Hi-Res Images

NBCNews.com‎ - 2 days ago

More news for satellite pictures

+2/−1
29.8.2014 19:27

T51o86n94d32a 32H47e50j26l98í32k 1368663679897

Já těm snímkům nevěřím. Kdyby na nich byly GPS souřadnice, aby se snímek dal porovnat se satelitní mapou, tak bych věřil. Takto to může být odkudkoliv, není tam vidět žádný záchytný bod ani nic dalšího. Bez těch GPS můžou tvrdit, že to bylo kdekoliv.  Proč nám takové GPS nedají?

+1/−2
29.8.2014 22:56

P23e18t54r 19K67a53p27l70a65n 7362388

Myslím, že rozdělení Ukrajiny a připojení její jihovýchdní části, která sousedí s Krymem, k Rusku je už teď jisté. Putin si je dobře vědom toho, že kromě marných protestů a nějakých neúčinných sankcí západ nic jiného udělat nemůže. A třetí světovou válku kvůli tomu nikdo nechce riskovat. Už to nějakou dobu vypadalo, že studenou válku nahradila doba relativně klidného soužití východu se západem, ale taková idyla nemohla dlouho vydržet, protože smetiště je maličké a kohoutů je hafo.

0/−2
29.8.2014 18:00

J24a49n 25P54a55v19e81l 8393132588936

Oni by mohli být sankce účinné, jenže by museli bolet obě strany. Tu ruskou by bolely několikanásobně více, jenže to Západ není ochoten obětovat. Dost možná za to bude trpět stejně jako v letech 38-45

+1/0
29.8.2014 18:18

J51i40ř71í 61Ř60e55z25n73í19k 4242712833565

Ukrajinský precedens je pouhým pokračováním kosovského precedensu.-  NATO a EU sklízí, co zaselo.

+3/−4
29.8.2014 15:22

J85a13n 12P50a11v88e79l 8303682938176

To je ale blbost. Nebudu argumentovat, debata proč jsou situace totálně odlišné proběhla už několikrát

+3/−1
29.8.2014 18:19

P96e35t71r 53V23y54s36o63č41a29n 7668230470156

Ano, je to blbost, je tu používání dvojího metru. Jedni měří v centimetrech, druzí v palcích. Tak to myslíte? Ale taky nebudu argumentovat, stačí mi můj jediný správný názor. Kde já už to jenom slyšel...

+3/−3
29.8.2014 19:36

J91i70ř55í 91Ř26e24z52n64í67k 4672522163415

Zeměpisně jde možná o odlišné situace, ale o naprosto stejný proces.

+1/−1
29.8.2014 20:15
Foto

M37a24r78t72i81n 46P63e63š34e82k 7701598634865

Ono Kosovo se stalo se stalo součástí USA?

+2/0
29.8.2014 21:57

J17a52n 37P29a88v64e44l 8193272348376

Přesně tak. A navíc, obyvatelé ruské národnosti byli vyháněni z Krymu. Vážně, jsou na to svědci. Nataša vyhnala Vasila. Sice to bylo díky tomu, že jí neplatil alimenty, ale vyhnala, mrcha jedna ;-D

0/0
29.8.2014 23:36

J51i79ř63í 41Ř67e13z11n16í23k 4972482623555

Byli vyháněni z Kyjeva, viz ty přepadené autobusy s krymskými demonstranty.

0/0
30.8.2014 10:17

J83i76ř82í 50Ř66e87z83n42í62k 4362442223405

1) řekl jsem, že pokračováním, tedy i rozvinutím.

2) Vzhledem k nynější základně téměř ano.

3) Není známo, že by proti tomu připojení Krymčané nějak zvlášt protestovali. Víte o nějaké partyzánské brigádě protiruských separatistů? Je právem každého připojit se ke komukoliv jinému. Až se to Krymčanmům nebude líbit, tak se mohou připojit zpátky třeba k Ukrajině.

0/0
30.8.2014 10:15
Foto

M47a62r51t95i28n 96P53e44š40e65k 7101328664785

1) Napsal jste naprosto stejný precedens a to není.

2) To je nesmysl.

3) Krymští Tataři od začátku byli proti odtržení a protestovat nemohli především proto, že krymské úřady během jejich 70. výročí odsunu vyhlásili zákaz shromažďování. Používání separatistů je spíše ruská specialita.

0/0
30.8.2014 10:25

K69a52r50e87l 68Š89r80e45j21b81r 3923513397490

autorovi karma R^

+6/0
29.8.2014 15:22

O94l88g52a 28P29a36v64l47í64k26o79v51á 6184218527212

Jen na okraj: na Rusko se uvalují sankce, se kterými si Rusko umí poradit protisankcemi. V Rusku rozhoduje mužík Putin s narcisistní poruchou osobnosti. Jednání mocností s Putinem by měla být vedena tak, aby byla tato charakterová vada zřetelná a aby i obyčejní Rusové o ní mohli přemýšlet.

+5/−2
29.8.2014 14:25

J81a28r10a 18R23a88n21k 1481756329591

Matky padlych ruskych vojaku uz se organizuji!!

+1/−1
29.8.2014 19:30

J12a50r68a 13R76a66n13k 1491516229801

Search Results

News for Mother's demonstrating against Putin ...

Kyiv Post

Russia Invades Ukraine, Lies About It

Daily Beast ‎- 7 hours ago

... what came to be called “the river of the dead” from Afghanistan in the 1980s. ... Putin is “violating not only international laws, not only the Geneva Convention, ... illegally, while mothers receive coffins with their sons, anonymously.” ... But not many Russian citizens are ready to demonstrate against the war.

More news for Mother's demonstrating against Putin killed sons

0/−1
29.8.2014 19:32

J13i39ř24í 31J86i34r18o27u80d68e91k 8106989744504

R^ Nejspíš je však skutečností, že Ukrajina není zralá na to, aby jako stát se40 miliony obyvatel různého národnost. složení a diametrálně rozdílnými ,,přiklony" oblastí  sebe sama dobře spravovala, ani na to, aby kamkoli byla v nejbližší době ,,přidružena". Ostatní je především v rukou velmocí, jak se dohodnou/nedohodnou, atˇ  líbí se, či nelíbí8-o:-/

+4/−2
29.8.2014 13:59
Foto

P31a36v15e76l 14D52v96o76ř62á96k 5959235134830

Snad, ale konflikt byl vyvolán zvenčí Ruskem - nejdříve propagandou a strašením fašisty. O Krymu nemluvě.

Samotná změna presidenta a přístupová smlouva s EU na nějaký vážný rozkol neměla vliv. 20 let to šlo a lidi se snášeli, dokud to zloduch z Kremlu nerozvrtal.

+3/−1
29.8.2014 19:37

J14i71ř11í 97Ř11e25z70n93í91k 4112852393585

Tak přesně vypadá pohrdání fakty.

+1/−1
29.8.2014 20:00

R50a89d20i49m 69M38l35y45n76a43ř73í18k 8383162614608

Karel Schwarzenberg je Rus?

+1/−3
29.8.2014 21:22

P34a90v21e15l 42H76r96d89l12i96č58k78a 2371438130899

Anexe:

Podle Ottova slovníku z roku 1889 je anexe legitimní, pokud je založena na výsledku předchozího referenda, kdežto pokud se děje jednostranným prohlášením anektujícího státu, je hrubým porušením suverenity státu.

anexe - NÁSILNÉ ovládnutí, připojení cizího území.

Jako pedagog byste to mohl pochopit.

+5/−4
29.8.2014 13:55

L73a93d55i85s51l56a35v 83N76á47d37v38o36r89n72í19k 6184425667206

Ottův naučný slovník: "Plebiscitbylo původně usnesení učiněné ve shromáždění plebejců, později usnesení comitiítribunálních, kde plebejci měli převahu. Jde o usnesení lidu, obsahověodpovídající referendu. Je to hlasování lidu, kterým se tento přímo účastnípodle ústavy některých států činnosti zákonodárné. Jde buď o případy, pro kteréje plebiscit jako hlasování lidu předepsán, nebo případy, kdy vláda se můžeodvolati k lidovému hlasování proti usnesení formálního zákonodárnéhosboru. O ústavních zákonech není u nás plebiscit přípustný. Ve státechs autoritativními režimy dává si někdy vláda plebiscitem schválit určitázásadní rozhodnutí. Tu má plebiscit vlastně povahu projevu důvěry vládnoucímurežimu. Na poli mezinárodního práva se jako plebiscit označuje hlasováníobyvatel určitého území o tom, ke kterému státu má být území připojeno." 

Nemělo by se tedy o tom co proběhlo na krymu mluvit jako o plebiscitu....???

+6/0
29.8.2014 14:01

L74a34d25i72s92l29a47v 71N78á55d18v42o39r82n43í43k 6594755187766

Dodatek Ottova naučného slovníku: Příméhlasování lidu o zákonných opatřeních státu. Pravidelným zjevem jest v tzv.bezprostředních demokraciích, v lidových zřízeních, kde každá osoba sezúčastní sama přímo zákonodárné moci. Ve větších celcích státního rozhodováníje neproveditelné a běžnější je nepřímá demokracie zastupitelského systému.Ústavní právo lidu rozhodovati hlasováním o prostém přijetí nebo zamítnutízákona nebo ustanovení, na kterém se usnesla legislativa státu.Ve Švýcarsku fakultativní forma – na čem se rozhodlo nejméně 30tisícobčanů nebo 8 kantonů. V kantonech obligátní, závazné, když všechny zákonya všechna ustanovení přesahují jistou sumu, musí být předloženy referendu. Prostéano – ne, hlasování tajné.

Masarykův slovník naučný: Ústavní právolidu rozhodnouti obecným hlasováním o předmětech vyhrazených v ústavěpřímému hlasování. Ústavní referendum rozhoduje o nové ústavě, na rozdílv jiných případech rozhoduje legislativní zákonodárce.

zajímavé že..??,

+8/0
29.8.2014 14:03

J65i36ř38í 94J48i68r62o22u34d49e70k 8946769924254

!!

0/0
29.8.2014 14:14



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.