Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K76a26r37e82l 40V90o31v18e78s 1824758792769

Autore a kdo je ta Ukrajina ? Jaros ? Jacenuk ? Jeji oligarchove ? A jake mame my historicke zkusenosti s Nemci ?

0/0
21.8.2014 9:27

Z44d26e78n14a 29K66o33č83í 6855828961906

Kazatel v Církvie bratrské, učitel filozofie a etiky by měl hlásat spíš lásku k bližnímu a pomoc potřebným a mírové řešení konfliktu, než nenávist a lži !! 

Pane učiteli, měl byste se nad sebou zamyslet a buď svůj přístup k lidem změnit, nebo byste měl alespoň psát nesmysly. :-P!!

+1/0
17.8.2014 9:17

Z95d92e55n46a 47K38o98č78í 6315318681236

oprava ......neměl psát nesmysly !!!!

+1/0
17.8.2014 9:18

M21a76r30t65i26n 39K90r52a50u37s 8904510635426

Pro mě je kupříkladu velice těžce pochopitelné jak stále může někdo plácat o těžké historické zkušenosti Ukrajinců s Rusy a udávat jako příklad hladomor z 30. let, který vyvolal v rámci Sovětského svazu Gruzínský diktátor a pomáhali jej realizovat Ukrajinští komunisté. On je opravdu takový problém zjistit si,  že v rámci SSSR nešlo o likvidaci etnického odporu, ale o něco zcela jiného??? Že Rusové se třásli před svými bolševiky úplně stejně jako Ukrajinci před těmi svými - že Němce jako osvoboditele nevítali ukrajinci kvůli hladomoru, ale ukrajinci na západní Ukrajině kvůli záboru SSSR a touze po samostatnosti, zatímco Ukrajinci z druhého břehu Dněpru bojovali v rudé armádě a svaz vnímali jako svůj stát???

Přestaňte prosím psát nesmysly

+2/0
16.8.2014 15:10

J79i39ř29í 25Ř89e42z39n91í44k 4972752703405

Tak ale to ukrajinská trauma je velmi zvláštní. Zatímco české trauma z vystěhování Němců  je dle výsledků voleb hlubší přirozeně v bývalých Sudetech, tak podle všeho trauma z hladomoru na Ukrajině je hlubší na západní Ukrajině (která byla tehdy součástí Polska) než na východní Ukrajině, tam kde hladomor proběhl.

+2/0
16.8.2014 1:35

M54a75r11t55i23n 57K65r92a51u46s 8674660555916

Asi tak;-D

0/0
16.8.2014 15:11

P54e50t67r 11H13á81l15a 6574686595156

Každý národ má právo na sebeurčení. To, že toto právo nemůžeme vymoci, když je proti Rusko, zdaleka neznamená, že bysme na to právo měli rezignovat, když je proti Ukrajina.

Na rozdíl od Ruské by s Ukrajinskou armádou byla schopná bojovat snad i ta naše.

+2/0
15.8.2014 21:56

J40a35r82a 28R42a31n89k 1541986469751

Karma, diskutujeme o tom cele vecery s kanadskymi kamarady a vidime to take takR^R^

+3/0
15.8.2014 19:04

R48a81d77i93m 97M48l38y92n61a57ř44í50k 8843502754968

My máme také bohaté zkušenosti s kanadskými medvědy a vidíme to také tak.

+3/0
15.8.2014 19:06

J71a87r34a 95R16a51n49k 1811326829731

Ja je mam hned 20km za mestem, nosim rolnicky, kdyz jdu na houby a bear spray;-)

+2/0
15.8.2014 19:11

J19a25n 76C22h56r54á77s11t85e32k 7196831652293

Tak tomuhle věřím. Ty rolničky z Vás zvoněj i tady, a to že pořádně.

0/−1
16.8.2014 8:21

J75a96n 56Š95u83r96c 1771652338279

Chrástku a co zvoní v té vaší hlavě? Nebo tedy spíše - co tam duní? Zřejmě ta vaše prázdná hlava.

0/0
16.8.2014 9:10

R66a73d50i68m 95M41l94y71n25a74ř29í77k 8833452874948

Tak konečně jste se projevil. Díky za mínusy pod 90% mých příspěvků. ;-)

0/0
16.8.2014 10:43

J17a48n 89Š74u62r14c 1671752408539

A to snad tím soudruhu Mlynaříku chcete říci, že jsem vám měl dát plus? Tak to by jste si moc hodně fandil. Navíc jak snad víte, nejsem sám kdo vám dává mínusy. Vaše příspěvky se totiž hodí maximálně tak do Haló novin. Tam s nimi u soudruhů opravdu uspějete. Hlavně si nezapomeňte oprašovat tu vaší rudou legitimaci.

0/−1
16.8.2014 10:52

J91i85r47i 84M95a52l90i59n55a 1819142187156

Opravdu nechutne pozorovat prislusniky naroda ktery zazil zabrani Sudet, nacisticke i komunisticke okupace a diktatury jak ospravedlnuji Putlerovu agresi proti sousednim narodum. Rv

+9/−9
15.8.2014 17:59

Z53d36e46n68a 90K10o96č23í 6215188871896

Agresi ale předvádí nyní jen a pouze ukrajinská armáda a její pomocné soukromé bojové složky nacionalistů. !!

+3/−5
15.8.2014 19:47

P38e75t57r 63Š61e15v73č38í51k 4485199335397

Předvádí osvobozování své země od teroristů cizí národnosti...

+5/−4
15.8.2014 21:01

Z77d76e85n34a 89K15o89č97í 6435468471256

8-o?8-o?8-o?

Oni ti separatisté válčili a stříleli ?

Střílet a válčit začala ukrajina proti těm, kteří bez krveprolití žádali o autonomii.

Porošenko s Jaceňukem to prostě silně přestřelili s tím, že se rozhodli vyhnat skoro 1 mil obyvatel z území, kde léta žili a  pracovali - genocida jako když vyšije. !!

+5/−4
15.8.2014 21:07

P44e76t74r 42Š40e80v77č58í93k 4675759425947

Máte špatnou, či spíše divnou selektivní paměť, že? Ano, separáti se vyzbrojili, uloupili zbraně, stříleli, obsazovali státní budovy a úřady a postavili se státu se zbraní v ruce...

+6/−2
15.8.2014 21:25

Z92d76e40n79a 62K14o27č23í 6385238331216

Ano - připouštím, že obsazovali budovy, ale nikoho nevraždili a tím méně civilní obyvatelstvo, které neprojevilo dostatek podpory jejich snahy o osamostatnění na Ukrajině. !!

+3/−3
15.8.2014 21:35

P88e30t12r 96Š90e93v38č20í48k 4275389975947

Možná proto. že prakticky všichni velitelé separátů,Strelkin, Borodaj, Anťulev,Chodakovskij atd. jsou rusové?

+2/0
15.8.2014 21:46

J21i67r40i 73M45a19l10i52n38a 1969382597286

To mate pravdu pani Koci. Civilni obyvatelstvo z velke miry na separatisty kasle. Ani etnicti Rusove nemaji prilis chuti zit pod Putlerovou diktaturou.

Prot nastane na vychode Ukrajiny mir, az budou Putinovi hrdlorezove zahnani zpet do Ruska.

+2/−2
16.8.2014 8:27

Z80d42e30n12a 15K62o51č31í 6505598741606

Jako hrdlořezové se bohužel projevují pouze zastánci současné Ukrajinské vlády, takže vaše přirovnání kulhá na všechny nohy !!

+1/0
16.8.2014 19:36
Foto

L13u73k47á32š 56C74h47o41v83a50n45e85c 8487925138332

........pane Ševčíku , nemáte pravdu , Kyjev bojuje proti občanům Ukrajiny , převážně Ruské národnosti , kteří po vyhlášení zákona o použití ukrajinštiny i na území enklav s ruskojazyčným obyvatelstvem začali požadovat na Kyjevu autonomii , která jim byla velkohubě odmítnutá s tím , že se musí podvolit  a bylo proti ním vyslano vojsko , které z větší části dezertovalo...........:-P:-P

0/0
16.8.2014 23:35

M67i59r33o73s47l72a22v 95B88á45r21t74a 8564720690177

Autore, vy trpíte iluzí, že Ukrajina je nějaké historicky definované území. Je to ale směska dost nesourodých oblastí. Nevím, proč se divíte, že na východě Ukrajiny chtějí samostatnost popř. připojit se k Rusku. Už to, že je v Rusku mnohem vyšší životní úroveň než na Ukrajině, stačí, aby lidé na východě po tom také zatoužili. No, a na západě zase touží po amerických vojenských základnách, které jim jakousi vyšší úroveň také zajistí ;-D;-D

+7/−7
15.8.2014 16:17

J65i22ř41í 45K62i30n81d31l 2898287433397

Pane Barto, Ukrajina je území s přesně stanovenými hranicemi, které uznalo jak Rusko, tak i mezinárodní společenství. Dne 8. 12. 1991 v rezidenci Viskuliv Bělověžském pralese podepsalo Rusko dohodu, která vstoupila do historie,jako Bělověžská, kterou iniciovalo samo Rusko, ve které Rusku uznalosamostatnost Ukrajiny, uznalo, že Krym je součástí Ukrajiny a uznalo hranice Ukrajiny.  Dále dne 05. 12. 1994 v Budapešti  podepsali prezidenti USA, Ruské federace, Ukrajiny a Velké Británie memorandum, které předtím odsouhlasily parlamenty všech zúčastněných zemí, že za to, že Ukrajina se vzdá jaderných zbraní, závazly se mocnosti respektovat nezávislost, suverenitu a existující hranice a dále se závazaly zdržet se hrozby nebo použití síly vůči teritoriální intergritě nebo politické nezávislosti Ukrajiny a závazek nevyvíjet ekonomický tlak na Ukrajinu

+8/−1
15.8.2014 17:14

M95i43r62o21s59l28a62v 89B36á10r23t39a 8604500420207

Jaksi Vám uniklo, že mluvím o "historicky definovaném území". Jugoslávie také byla uznána mezinárodním společenstvím a jak to dopadlo? Podobně SSSR. Státy vznikají nebo se rozpadají. Nejhorší je, když do tohoto procesu vstupují vojensky státy, které si myslí, že když jsou silné, že mohou podle svého prosazovat své zájmy a že se před nimi každý po...... Nechme to na vůli jejich obyvatel. Bomby nejsou řešením. A pokud jde o Ukrajinu - nechápu, jak takový bestiální stát, který vraždí vlastní obyvatelstvo, může být kandidátským členem EU.

+5/−5
15.8.2014 17:30

J63i72ř83í 21K79i38n30d35l 2608667703477

Pane Bárto Bestiálním způsobem. To jste vycucal, kde. To, že je válka, kterou Ukrajina nechtěla a ani nevyvolala  umírají civilisté je smutná věc. Nebudou umírat, pokud Rusko přestane podporovat teroristy. Dnes proběhla medii zpráva, od novinářů pohybující se kolem takzvané humanitární pomoci, že na území Ukrajiny z Ruska projela kolona vojenský vozidel a cisternami s pohonými hmotami. Co by asi dělal náš stát, kdyby se ruská menšina v K. Varech rozhodla vyhlásit nezávislou Karlovarskou oblast.

+3/−3
15.8.2014 17:46

J77i11ř83í 28K38i81n10d55l 2818987253387

Ještě jednou pane Bárto, Jugoslavie, jak název napovídá byla země, která se skládala z několika států s odlišnou kulturou, s odlišnou historií, spojených do jednoho svazku. Ukrajina je stát, který není spojena  se žádným státem. Nebo Luhansko, Donbaská oblast je nějaký stát anebo to byl v minulosti stát.

+3/−2
15.8.2014 17:49

M19i78r79o64s98l12a84v 21B86á70r67t27a 8434320580677

Ale takhle vzniklo i Německo a Itálie - prostě ze samostatných oblastí a knížectví  Ukrajinu vytvořily postupně oblasti z Polska, Litevska, Rakouska-Uherska, snad i Rumunska.

+1/−1
15.8.2014 17:58

J23i37ř60í 91K56i25n21d35l 2268947113777

Pane Bárto, Německo nevzniklo spojením oblastí, ale spojením původních samostatných států- království, jako bylo Sasko, Bavorsko, Pomořansko a tak dál. Do současné době jsou vidět rozdíly mezi jednotlivými spolkovými zeměmi.  Rovněž Itálie je tvořena původními osmi státy jako Lombardie, Benátsko, Parmou, a tak dál. Polsko, Litevsko okupovalo původní území Ukrajiny a proto Ukrajina měla lidi, kteří bojovali za opětovné sjednocení Ukrajiny, jako byl Bandera, který bojoval proti Polsku za sjednocení Ukrajiny.

+2/−1
15.8.2014 18:13

M50i86r38o63s56l55a11v 11B57á64r36t58a 8814580600177

Reálie Itálie a Německa znám docela slušně  z doby, kdy jsem dělal z těchto jazyků státnice. Prostě, nechtěl jsem se vyjadřovat nějak zdlouhavě.

Bandera bojoval i leckde jinde, že?

Jdu na večeři. Dobrou noc.

+1/−2
15.8.2014 18:34

J42a66r83a 16R32a42n41k 1541486329801

Pokud jste ty statnice delal za sociku, tak ty "realie" byly soc/demRv

+3/−2
15.8.2014 19:06
Foto

O93t66t54o 48Č13e10r17n70ý 3985415147692

To byl omyl s tím plus. Ukrajina je slepenec.

+2/−1
15.8.2014 18:32

D87a30v57i19d 57N11o11v20á97k 7639144916588

A myslíte tedy, že když je Ukrajina nesourodá směska, že si z ní lze urvat co kdo chce?

+1/0
15.8.2014 17:31

M20i94r54o17s55l83a24v 33B73á17r43t12a 8254320580737

Když si to její obyvatelé budou přát? Proč by neměli dostat samostatnost?

+4/−2
15.8.2014 17:36

J86i61ř74í 38K95i94n84d73l 2328827523477

Takže když si budou občané na Chodsku přát samostanost, tak ji mají dostat. Když si ji přáli Němci v Sudetech, tak ji měli také dostat. Pak, ale nějak nechápu, proč 500 000 lidí, kteří demonstrovali v Kyjevě a chtěli aby do Rusko nezasahovalo do záležitostí Ukrajiny, nazýváte nacisty, kteří demonstrovali s  finanční podporou USA a EU, NATO. Tedy ne o své vůli na to by se podle vás v tom Kyjevě nezmohli.

+2/−1
15.8.2014 17:54

M22i81r39o62s61l89a92v 15B61á62r52t57a 8884460240237

O své samostatnosti budou hlasovat Skotové, kdysi hlasovali obyvatelé provincie Quebec v Kanadě, samostatnost chce Valencie a Baskicko ve Španělsku, .... Je na jejich obyvatelích, co považují za výhodnější. A nedovedu si představit Anglii nebo Španělsko, že by jim bombami bránili, pokud by se pro samostatnost rozhodli.

A už končím s diskusí.

+1/−1
15.8.2014 18:06

J24i16ř41í 77K52i45n20d12l 2388637623247

Pane Bárto, Skotsko bylo samostanou zemí. Ostatní země také. Krym nebyl samostanou zemí.  Existuje národnost skotská, baskická, ale krymská národnost neexistuje, luhanská národnost neexistuje, donbaská národnost neexistuje a nehledě k tomu, že v těchto oblastí jsou Rusové v menšině. Ve Skotsku žije většina Skotů v Baskicku, žije většina Basků a to bych mohl pokračovat

+3/−2
15.8.2014 18:18

J19a79n 84P71a40v76e21l 8903762798506

Pokud by do Kanady naběhlo tisíc zfanatizovaných žabožroutů a s podporou pár místních vyhlásili republiku Quebec a pokoušeli se obsadit policejní stanice, zatočila by s nimi Kanada hned a dostatečně tvrdě. Jenže Kanada je funkční stát.

+1/0
15.8.2014 19:37
Foto

L35u39k52á22š 33C18h27o49v59a80n70e59c 8257515748932

..........pane Bárto , říká vám něco název Kyjevské knížectví , Kyjevská rus , to znamená státní útvar , který na území dnešní Ukrajiny existoval už před více jak tisícem roků ? takže , je to státní útvar starší než současné Rusko.........:-P:-P

0/0
16.8.2014 23:19
Foto

L75u71k36á34š 96C36h77o94v81a77n80e27c 8217355328462

.....příspěvek nade mnou patří pod příspěvek Miroslav Bárta v 16,17 hod................:-P:-P

0/0
16.8.2014 23:24

K44a65r16e48l 98V33o86v93e20s 1244138422489

A za jakou Ukrajinu mluví autor, za tu pučistickou co svrhla legální vládu za pomoci násilí a za materiálního a jiného přispění EU a NATO ? Ta Ukrajina nebude moc velká.!!

+7/−3
15.8.2014 16:15

J30i68ř30í 64K82i44n29d50l 2558527983607

Pane Voves, pučisté jsou všude i u nás v 1989 byli pučisté, kteří svhrli zákonnou vládu. Jenom nechápu jedno, ale vy mně to  vysvětlíte jak dokázalo NATO a tedy i náš stát a EU a tedy opět náš stát, materiálně příspívat demonstrantům, kterých bylo kolem 500 000. :-)

+3/−3
15.8.2014 17:17
Foto

O57t40t55o 36Č10e38r33n58ý 3345245597452

Já tomu zakonná vláda příliš neříkal.

+2/0
15.8.2014 17:40

J36i94ř52í 84K42i23n82d33l 2448557603187

Každá vláda, která vznikla ze svobodných voleb je zákonná. Obhajujete referendum na Krymu, které nebylo vyvoláno ruskými obyvateli, ale armádou, kterou tam poslalo Rusko,  a to vy považujete za zákonné referendum a to i přesto, že jej OSN neuznalo. Není to divné ?

+3/−2
15.8.2014 18:21
Foto

O60t61t38o 90Č12e94r88n22ý 3165865517922

A Husákova vláda vznikla ze svobodných voleb?

+2/−1
15.8.2014 18:34

M40i66r20o85s78l83a23v 15N19i84g38r86i90n 7418681745261

mam na rozdil od autora uplne jiny pohled a vysvetleni pro slovo agrese. Jestli myslite ze bylo dolozeno ze vsichni ti bez oznaceni byli vojaci RF, protoze byli vyznamenani Putinem- tak jste si to nejspis spatne cetl, on vyznamenal vojaky ne, proto, ze by nekomu v necem branili, ale ze se zachovali klidne a tim nedoslo k zadnemu konfliktu. Rusko melo na Krymu pronajmute nejen zakladny, ale i komunikace atd. takze proto se mohli po techto pohybovat. Ten drobny fakt, ze si samotni obyvatele poloostrova odhlasovali ze chteji k Rusku, to, ze to slavili po vyhlaseni vysledku, to ze tam nedoslo ani k jednomu vystrelu, to, ze nebyl u hlasovacich mistnosti ani jeden ozbrojenec, to, ze tam dnes ziji v klidu a nemusi mit obavu, ze tam na ne posle Porosenko armadu, protoze nehodlaji poslouchat z casti fasistickou vladu v Kyjeve, to vy vubec neberete v potaz a presvedcovat vas o tom neni potreba, protoze vetsina lidi tohle vi. Ale mate pravdu Proc by mela Ukrajina verit konvoji z Ruska ... no a prave proto si ten konvoj kontroluji a proto jim k tomu Rusko dalo moznost - dokonce bez problemu na Ruskem uzemi!

+11/−8
15.8.2014 14:23
Foto

Z11d78e46n75ě48k 98M42a55t38u35š46k38a 7488526595536

tomu nevěříte ani sám

+3/−5
15.8.2014 14:25

M74i13r96o54s60l42a55v 97N75i32g50r98i67n 7878561535411

vyvratte to!

+8/−2
15.8.2014 14:31



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.